  • Data: 2016-04-09 11:34:01
    Temat: Re: VW likwiduje tokeny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 09 Apr 2016 11:02:05 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Nigdy nie pracowałem w żadnym banku. Koszty na pewno są dużo mniejsze
    > niż "zwykle", ale możliwe że zostały (nie tylko wsparcie) rozłożone
    > w czasie w formie "abonamentu".

    No coz, Lukas/CA mial tokeny RSA i jakos bardzo chetnie z nich
    zrezygnowal.
    Tokeny:
    -klient placil 30zl, ale jak uszkodzil, to bank za nowy chcial juz
    100. Teraz elektronika potaniala, byc moze RSA taniej sprzedaje
    -tokeny po 3 latach gasily ekran. Nie ze bateria slaba, zapas jeszcze
    mialy, ale przychodzila informacja ze sie konczy i trzeba wymienic ...
    i trzeba bylo. Taka forma abonamentu :-)

    J.