  • Data: 2016-04-09 12:03:54
    Temat: Re: VW likwiduje tokeny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 7 Apr 2016 14:51:03 +0200, Olin napisał(a):

    > Jak masz komórkę, możesz od razu wpisać numer po zalogowaniu i po
    > problemie.
    > VW może nie ma czadowego interfejsu, ale zawsze grali fair z klientami i o
    > zmianach trąbili z wyprzedzeniem. Mam nadzieję, że to jednorazowa wpadka.

    No to jeszcze jedna mozliwosc
    -zabrac prawie wszystkie pieniadze,
    -podac nr stacjonarny,
    -obracac reszta.

    SMS na stacjonarny przychodza, w formie glosowej.
    Trzeba miec pod reka magnetofon, kartke i dlugopis i byc szybki w
    odbieraniu.
    Ale jak bank zobaczy rachunek, to przynajmniej odczuje. 1zl/sms :-)

    No chyba, ze sie zabezpieczyli i nie przejda :-)

    J.