  • Data: 2022-01-05 12:05:44
    Temat: Re: Te banki znowu oszukały!
    Od: Robert_DF <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Można (czy też można było, bo to w śp. lion's banku - podwójnie śp., bo i lion's
    zdechł i idea prysła - chciałem jakoś ładniej napisać, ale słowa mi brakuje) mieć
    kredyt - no, chyba nie hipo, ale w KK, ale za to niemały, porównywalny z wieloma hipo
    (oczywiście poza DC, gdzie "wieczne" 300k jest obecnie anegdotą), czyli min. 50k, zaś
    górne ogranicznie to "sky is the limit" - bez żadnych udokumentowanych dochodów,
    jedynie pod zastaw niezrywalnej lokaty.

    to było kiedyś możliwe, obecnie bez zdolności kredytowej bank nie
    udzieli kredytu nawet jak chcesz 20kzł pod depozyt 100kzł

    > No to rzeczywiście wesoły romek.
    > A gdzie chciał sobie kupić tą chałupę, bliżej pracy, czy jednak specjalnie dalej,
    żeby sobie więcej tym bmw pojeździć (ew. postać w korkach)?

    rozmowa nawet nie doszła do takiego etapu

    > Zapytano milionera, jak doszedł do majątku.
    > "Poszedłem na drugą ulicę, kupiłem jabłko za 4 centy. Poszedłem na 6. ulicę,
    sprzedałem za 5 centów. Wróciłem na drugą ulicę. Po 4 kursach miałem już dwa jabłka."
    > "I co dalej?"
    > "Po miesiącu dostałem spadek" ;>

    może będzie jeszcze jakieś wyjaśnienie od autora?

    > Nie mogą kredytu na te 20k wziąć?
    > Czy te 20k to wkład własny ma być?

    mogą gotówkowy, hipo nie, bo jest wpis w kw, że nieruchomość nie może
    zostać sprzedana, ew. pod inne zabezpieczenie

    > Zapisać się do pis. Ale to nie takie łatwe, tam jak w pzpr - w pzpr byli kandydaci,
    w pisie musisz mieć dwóch wprowadzających będących już w pisie.

    nie wiem jak to działa, ale wierzę na słowo

    > Przy kredycie? To i do łóżka zajrzą, czy więcej dzieci nie planują.

    a tak serio to przy kredycie liczą się tylko dzieci "obecne" przy
    składaniu wniosku

    --
    pozdrawiam
    Roberts