  • Data: 2022-01-05 09:37:53
    Temat: Re: Te banki znowu oszukały!
    Od: Robert_DF <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwykle jak wywalczyli to coś znacznie lepszego niż zwykłe przewalutowanie - o to
    nie trzeba walczyć, banki same proponują, i to nie "zwykłe" a z podziałem po połowie
    wzrostu kursu.
    > Czyli skoro już raz bank wydymał garbusa to chce kolejny raz ;>
    >
    > Ale "odfrankować" sobie kredyt - i jednocześnie znów go "ufrankowić" - ale po
    obecnym kursie, jednak z frankową marżą i libor chf/saron zamiast wibor - to każdy na
    to jak na lato.

    dokładnie opisałem ten mechanizm w wątku poniżej (na pbb lub link pod
    postem), to sytuacja autentyczna, a klient się jeszcze zastanawia

    co byście zrobili na jego miejscu?

    https://robertsierant.pl/2022/01/03/czy-warto-odfran
    kowic-kredyt-hipoteczny/

    --