  • Data: 2022-01-03 16:06:22
    Temat: Re: Te banki znowu oszukały!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Jan 2022 06:33:45 -0800 (PST), Dawid Rutkowski wrote:

    > Jakoś tak pół-mitycznie i z trzeciej ręki (czyli chyba coś mi na
    > grupie mignęło) to podobno milek był takim jedynym sprawiedliwym
    > wśród banków w PL - tzn. jednak pół-sprawiedliwym tylko, bo spłacać
    > w CHF można było (choć pewnie tylko "denominowane", "indeksowanych"
    > pewnie nie),

    Chyba nawet ja pisalem - ale powtarzalem za Milkiem.
    Nie pomoglo mu to przegrac paru spraw w sądzie - wiec nie wiadomo -
    klamie z tym splacaniem, sądy wydaly wyrok rutynowo, chodzilo o inne
    zarzuty, czy o inne kredyty :-)

    > ale połowy spreadu przy wypłacie kredytu nie omieszkał
    > pobrać (wirtualnie, dopisując do kwoty długu) i sobie w zyski
    > wpisać (oraz jak najbardziej realnie je sobie wypłacić).

    No ale mozna argumentowac, ze na to sie z klientem umowil - gdzies tam
    w umowie zapisane, ze tak sie liczy.

    J.