  • Data: 2022-01-03 14:36:36
    Temat: Re: Te banki znowu oszukały!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 3 stycznia 2022 o 13:33:05 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    > [...]
    > jak to co? Zamrożenie stopy z momentu wzięcia kredytu.

    A, no jasne. Będzie prawie jak w PRL - tam wszyscy składali się (tzw. "państwo
    płaciło") na odsetki dla tych, którzy dostali przydział na mieszkanie.
    A może nawet lepiej niż w PRL, bo wtedy trzeba było jednak wkład wpłacić, a teraz
    będzie "gwarantowany".
    Z drugiej strony co komu przeszkadzały kredyty 100% LTV? Klient, który kupił ode mnie
    norkę, dostał na 99% (resztę dopłacił mi gotówką u notariusza i jeszcze stówę za dużo
    było - ciekawe, czy się pomylił przy wkładaniu do koperty czy "wygrał" dodatkową
    stówkę w bankomacie - no to mu oddałem), i to rzutem na taśmę, bo załatwił kredyt w
    grudniu 2013, a umowę podpisywaliśmy już w 2014.
    A żeby nikt nie przegapił pełnego odniesienia do PRL - słowo-klucz "przydział"
    zapewne zaraz wróci.

    W sumie to taki postulat powinny sobie wpisać do programu wszystkie partie.
    Bo wiadomo, że żadna tego nie zrealizuje.
    Tylko pytanie, jak na to zareagują elektoraty tych partii.
    Bo może być niewypał - pisiory uwierzą i od pisu nie odejdą. Ale inni mogą z takiego
    powodu odejść od innych partii...