  • Data: 2019-07-28 22:44:45
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Jul 2019 21:34:59 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Przeciwnie, wtedy KK były dużo bardziej istotne niż teraz. Bez KK nie

    Lat juz nie pamietam, ale kiedys nie tak latwo bylo o KK,
    wiec dla niej byc moze i tak musiales szukac "drugiego banku".

    > można było niczego kupić (wygodnie, pomijam SWIFT) w Internecie,

    Jesli mnie skleroza nie myli, to mbank wprowadzil wirtualne karty do
    internetu ... ale kiedy ?

    > samochodu nie dało się wypożyczyć, na statku albo w innym samolocie
    > niczego kupić (nie żebym akurat miał takie potrzeby, zwłaszcza to
    > drugie).

    Ha, jedna z pierwszych KK oferowal Pekao, do tego jakies konto
    dolarowe trzeba bylo zalozyc, i znajomy narzekal, ze srodkow zabraklo,
    przez jakas blokade, co to sie zalozyla, a potem dlugo sciagala ...
    czyzby to KD byla a nie KK ?

    P.S. o troche historii:
    https://pl.media.mbank.pl/47258-liczba-rachunkow-pro
    wadzonych-przez-mbank-przekroczyla-100-000

    "Liczba rachunków prowadzonych przez mBank, przekroczyła w dniu 27
    lipca br. liczbę 100 000. Jednocześnie suma depozytów zgromadzonych
    przez Klientów mBanku przekroczyła 760 mln złotych. Oznacza to, że
    liczba rachunków osiągnęła już poziom przewidywany w założeniach
    biznesowych na koniec tego roku, a wykonanie ambitnego celu
    zgromadzenia miliarda złotych depozytów do końca grudnia 2001 r. jest
    całkowicie realne."
    KK "juz wkrotce"

    Tak swoja droga - to tylko 7600 zl na rachunek.
    Ta zlotowka byla kiedys jakby wiecej warta, ale to jakis "osad"
    przypomina :-P

    "Jednakże największe znaczenie dla modelu biznesowego mBanku ma
    ogromna dbałość o Klienta, która w tym przypadku przybrała wymiar
    podporządkowania modelu obsługi zmieniającym się potrzebom Klientów,
    wyrażanym w ciągłym dialogu z pracownikami i dyskusjach grupowych na
    stronach Internetowych. ,,Działalność mBanku jest skoncentrowana na
    Klientach; staramy się zaspokajać ich najważniejsze potrzeby w sposób
    jaki od nas oczekują. Dosłownie, wszystko w mBanku - sposób
    organizacji, wewnętrzne i zewnętrzne zasady działania, kultura
    korporacyjna - ma służyć zapewnieniu Klientom wolności i niezależności
    oraz maksimum korzyści z korzystania z usług bankowych. Dzięki
    stosowanej przez nas technologii mBank jest zdolny zaprzeczyć zasadzie
    starej ekonomii, gdzie lepsza jakość była dostępna za wyższą cenę" -
    powiedział Sławomir Lachowski - Wiceprezes Zarządu BRE Banku, szef
    projektu mBanku."
    "Jesteśmy gotowi na wszelkie zmiany i głęboką modyfikację pierwotnych
    założeń - jeżeli tylko okaże się, że takich zmian oczekują nasi
    Klienci."

    Taa ... taka "sekta" to mi sie chyba nawet podoba :-)

    J.