  • Data: 2019-07-29 11:08:52
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    Szymon <...@w...pl> writes:
> [...]
    czyli-jak-zarobic-na-zaokraglaniu-malych-przelewow/

    >"Podobno" "komuś" itd. Powiedzmy że ja nawet uwierzę że tak było.
    >To nie ma żadnego związku z różnymi potrzebami firm i ludzi.
    >Nie myślisz też chyba, że ten ktoś stukał te 70 kprzelewów ręcznie???

    70k, codziennie ? No, jesli jest funkcja importu ...
    zysku ho ho, z 700zl ... ale czemu nie ... tez pieniadz.

    No i 1 grosz to chyba za malo, bo wplynie 0.00 centow.
    3 grosze brzmi ciekawie ...

    Tak swoja droga kiedys liczylem jak tu zoptymalizowac kwote na
    lokacie, zeby odsetek bylo jak najwiecej, bo tam tez zaokraglaja
    Ale jak sobie pomyslalem, ze zarobek rzedu 1 grosza, to mi chec
    przeszla - nawet jesli codziennie :-)

    W walutomacie byl jeszcze kiedys numer - zaokraglali kwoty na korzysc
    tego, ktory wystawil wieksza oferte.
    I tez juz zaczalem liczyc, ale sobie przypomnialem, ze to o grosze
    chodzi :-)

    >Nikt i podejrzewam, że praktycznie nikt nigdy nie zwracał.

    Hi, hi - za jakis wspomnien "prestiz mojej platynowej karty znikl w
    warszawskim supermarkecie.
    Kasjerka sie wychylila i krzyknela do kolezanki:
    -Kaska, taki dziwne karty to tez obslugujemy ?

    Teraz zwracaja uwage ... w klubach Cocomo :)

    A tak swoja droga - co sie stalo z delfinkiem ?
    Mogł sie podobac ... za drogi, czy klienci zazyczyli sobie zmiany ?

    J.