  • Data: 2019-07-29 15:17:05
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >Pierwszego :-)

    Albo trzeciego. Jesli w pierwszym miales konto, ale nie oferowal KK,
    drugim byl mbank ... to trzeba nam takiego z KK.

    >Oczywiście. Trzeba było wpłacić (na konto, nie na zablokowaną lokatę)
    >$500 lub równoważność.

    Jakos tak ... ale czy to nie forma kaucji byla ?
    Cos mi chodzi po glowie, ze tych rachunkow mialo byc wiecej...

    >To było z 5 średnich pensji, w warunkach dużej inflacji i
    >powszechnego
    >braku gotówki. Bez przesady.

    Ale to konto dla lepiej zarabiajacych, bo maja komputer i internet ...
    no i dla studentow :-)

    J.