  • Data: 2019-07-29 15:25:41
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    > Dnia Sat, 27 Jul 2019 18:14:24 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
    [..]

    >Nie słyszałeś o czymś takim jak 'koszty zmiany'? Gdybym nie miał
    >żadnego konta, i musiał jakieś założyć, to niewykluczone, że mbank by
    >odpadł[1] . Ale mbank już mam, jeść nie woła, mi wystarcza - po co
    >zmieniać

    Tak swoja droga
    https://www.msn.com/pl-pl/finanse/finanse-osobiste/8
    00-zł-za...-zamknięcie-konta-w-banku-tak-dobrze-czyt
    acie---za-zamknięcie/ar-AAF19s8

    DNB placi 800 zl za ... zamkniecie konta. Chce sie pozbyc prywatnych
    klientow.

    Ciekawe ... nie wystarczylo podniesc/wprowadzic oplaty za konto ?

    J.