eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStosunek bankow do klienta - artykul we WPROST › Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
  • Data: 2004-01-05 14:40:17
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MXW wrote:

    > "Glenn" <g...@g...pl> wrote
    >

    [...]

    >
    > Nooo widze ze albo jestes z kliki albos klient-masochista
    > Nie mam ochoty dyskutowac ale ten ostatni raz odpowiem:
    >
    > 1. nic ci do tego ile mam pieniedzy.
    > 2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.
    > 3. jak klienci nie przynosza bankowi zyskow to bank nie jest
    > bankiem wiec niech zrezygnuje z licencji, chetni tylko czekaja.
    >
    O rany, skąd Ty się urwałeś?
    >
    >
    [...]

    >
    >
    > dla mnie jest, jeden incydent wystarczy mi zeby okreslic bank bo -
    > wypisz to sobie nad biurkiem:
    >
    > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.
    >
    1. Nieprawda,
    2. Ty się nigdy nie pomyliłeś?
    3. czy mam rozumieć, że nie masz konta w żadnym banku ?

    KJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1