  • Data: 2004-01-05 14:58:56
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "Agnieszka Nawiązka" <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MXW <m...@n...here> napisał(a):

    > "Glenn" <g...@g...pl> wrote

    > Nooo widze ze albo jestes z kliki albos klient-masochista
    > Nie mam ochoty dyskutowac ale ten ostatni raz odpowiem:
    >
    > 1. nic ci do tego ile mam pieniedzy.
    > 2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.
    > 3. jak klienci nie przynosza bankowi zyskow to bank nie jest
    > bankiem wiec niech zrezygnuje z licencji, chetni tylko czekaja.

    > dla mnie jest, jeden incydent wystarczy mi zeby okreslic bank bo -
    > wypisz to sobie nad biurkiem:
    >
    > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.
    CHA,CHA- CHYBA W SOCJALIXMIE TAK BYŁO!!! A JAK KLIENT PRZYCHODZI I MOWI, ZE
    CHCE KREDYT MIESZKANIOWY , NIE MA zdolności kredytowej ALE przecież BEDZIE
    ten dom(mieszkanie)i CO BANK RYZYKUJE? TEZ wtedy klient MA RACJĘ? Logika jest
    chyba w tym rozumowaniu.
    Albo- po co zdolność Kredytowa- przeciez Klient wie, ze moze splacac i
    koniec! tez ma racje i powinien bank dac kredyt!!! Klient nie to, ze zawsze
    ma racje ile słyszy to, co chce słyszeć!
    A bank nie ma psiego obowiazku Ciebie obsłużyc- moze w POK BP. Kazda spółka
    akcyjna może zwyczajnie odmówic współpracy z Klientem.
    LP