  • Data: 2004-01-05 14:54:44
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma co piekny przyklad buractwa ze strony bankowców, szkoda wiecej slow ...
    > Panie Pinski odwagi szarzy klienci robieni w bambuko beda wdzieczni.

    bankowcow? buractwa?

    LOL moze moim PSIM obowiazkiem jest tez grzecznie zgodzic sie z
    glupowatymi tezami ze Prywatny Przedsiebiorca ma PSI obowiazek zajecia
    sie klientem ktory narazi go na straty, jest nieuprzejmy, niekulturalny
    i na dodatek bezczelny???

    taaaaa a co do bankowcow to jak widze czasami klientow "Jasnie
    wielmoznych Panow" to az jestem podziwu ze nie wezmie ktos jakiejs paly
    i nie przydzwoni im w ten zapyzialy i zasciankowy lep.

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie