  • Data: 2004-01-05 14:43:57
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MXW" <m...@n...here> napisał w wiadomości
    news:btbshd$nfs$1@opal.futuro.pl...

    > 1. nic ci do tego ile mam pieniedzy.

    Ano ... słusznie prawisz ...

    > 2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.

    Hmmm ... Pytanie ala : Czy ja sprzedawca browara w sklepie nocnym mam
    obowiązek obsłużyć zafajdanego pijaczynę przychodzącego po to , co mu się z
    tytułu wykonywanego zawodu pijaka należy ... chyba nie ...
    A tak bardziej celnie w Twoją stronę- Nie, bank ma prawo powiedziećci :
    SPadaj na drzewo jak się nie podoba - zawierając umowę z Bankiem godzisz się
    na wszystko co jest w umowie ... Nie podoba się (złodziejskie stawki) - nie
    zawieraj umowy ... Proste.

    > 3. jak klienci nie przynosza bankowi zyskow to bank nie jest bankiem wiec
    niech zrezygnuje z licencji, chetni tylko czekaja.

    Tia ... widzę te miliony narodu czekających na licencję banku ... Zara zara
    ... a gdzie jest napisane, że aktualny limit licencjio jest wyczerpany ?
    Jak na poczcie ;) : Kolejka oczekujących do okienka z licencjami => 47 ,
    przewidywany czas obsługi => od 324 dni wzwyż, sytuacja może zmienić się w
    sytuacji padnięcia na pysk kretynbanku ;)

    > dla mnie jest, jeden incydent wystarczy mi zeby okreslic bank

    A może CZŁOWIEKA , który cię obsłużył niezgodnie z procedurami wewn. banku ?

    > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.

    A zwłaszcza ten w krawacie ;) Bo mnie awanturujący się jest ;)

    Pozdrawiam
    SP