eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStosunek bankow do klienta - artykul we WPROST › Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
  • Data: 2004-01-05 14:55:27
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > >
    > > A dużo masz tych pieniędzy ;-))) ? Bo wiesz, generalnie banki to
    normalne
    > > przedsiębiorstwa - po co im klient nie przynoszący zysków?
    >
    > Nooo widze ze albo jestes z kliki albos klient-masochista
    > Nie mam ochoty dyskutowac ale ten ostatni raz odpowiem:

    Nie masochistka, tylko realistka. nie sądzisz, że jakiekolwiek
    przedsiębiorstwo będzie angażować takie same środki w obsługę kogoś, kto ma
    0 PLN a kogoś kto ma np. 1 mln PLN.


    > 1. nic ci do tego ile mam pieniedzy.

    Pytanie było raczej z gatunku retorycznych.

    > 2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.

    ROTFL! Jakies jeszcze "psie" obowiązki ktoś ma wobec Ciebie ;-))) ?

    > 3. jak klienci nie przynosza bankowi zyskow to bank nie jest
    > bankiem wiec niech zrezygnuje z licencji, chetni tylko czekaja.

    ROTFL *2 - a ja sądzę, że bank jak masz 0 PLN może Ci powiedzieć, że ma dla
    Ciebie ofertę konta za np. 5 PLN miesięcznie z płatnymi operacjami ekstra, z
    płatną kartą. A dla kogoś, kto ma 1 mln PLN takie samo konto zaoferuje za
    free i jeszcze za free dorzuci VG np. I co? Oflagujesz sie w proteście ;-)))
    ?

    >
    > > rażenia" artykułów - owszem jest spora, ale "kompetencja" autorów
    > > dotychczasowych czytanych przeze mnie artykułów nie napawa optymizmem -
    mam
    > > nadzieję (pewnie niesłusznie), że tym razem będzie inaczej. Bo pisanie,
    że
    > > pani "Magda W." została według niej źle potraktowana w oddziale banku X
    w
    > > Pcimiu Dolnym i dlatego bank X jest beee, to profesjonalne nie jest.
    >
    > dla mnie jest, jeden incydent wystarczy mi zeby okreslic bank bo -
    > wypisz to sobie nad biurkiem:
    >
    > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.

    Niedowartościowany jesteś? Masz o tyle rację jako klient, o ile rzeczywiście
    masz rację. Jak jej nie masz, to nawet to, że jesteś "klient" Ci nie pomoże.
    Tzn. status klienta, o ile nie masz obiektywnie racji może Ci pomóc, o ile
    jesteś "właściwym" klientem ;-)))) Weź pod uwagę taką sytuację: gdybys miał
    rację w głoszeniu tezy, że "klient ma zawsze rację", to wszystkie reklamacje
    by default byłyby uznawane, bo przecież zostały złożone przez klientów
    (którzy mają zawsze rację ;-)))) . Podsumowując - ROTFL*3


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn







Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1