  • Data: 2022-04-25 20:57:00
    Temat: Re: Sprawdzenie czy płacisz swoją kartą płatniczą
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-04-25 o 20:17, _Master_ pisze:

    > Jeśli można zrobić szybki "przelew" między kartą a kontem sklepu to co
    > stoi na przeszkodzie zrobienia tak samo szybkiego przelewu między dwoma
    > kontami bankowymi?

    Jak technicznie szybko wymienić informację miedzy tym kontami?
    Proponujesz coś zamiast karty czyli nadal jest ten sam sposób.

    > Wytłumacz ale konkretnie a nie w oparciu o Twoje przyzwyczajenie do
    > płacenia kolejnego podatku banksterce.

    A ten transfer, o którym myślisz to krasnoludki przenoszą pieniądze czy też
    bank się tym karmi?

    > W wolnym świecie ekscentrykom którzy mają w dupie ślad węglowy (materiał
    > + moc obliczeniowa) wolno posługiwać się nawet pejsem stetryczałego Żyda
    > ;-)

    Po co mieszasz do tego jakieś kwestie religijne.
    Nie jest dla mnie problemem Twoja narodowość i
    w zasadzie mnie nie interesuje.
    Światopoglądowo zostawiasz swój ślad na tej grupie ale
    z odniesieniem do meritum nadal słabo jest.