  • Data: 2022-04-27 15:13:09
    Temat: Re: Sprawdzenie czy płacisz swoją kartą płatniczą
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 27 kwietnia 2022 o 13:40:40 UTC+2 J.F napisał(a):
> [...]
    nie 3 debetówki mBąka do jednego konta, byłoby po równo), jeszcze rok temu wszystkie
    były wypukłe.
    > A ja mam tylko jedną płaska - inteligo.
    > Wiec IMO trend odwrotny - kiedys wymyslili te płaskie, a teraz sie
    > wycofują :-)
    >
    > Ale moze moje juz dosc stare, i znow sie zmienilo :-)
    >
    > Jeszcze jedna sprawa - u mnie dominuje Visa, moze w MC inaczej.

    Był trend "uwypuklania" na siłę (najlepsza była debetówka ze skarbonki - wypukła, ale
    z jebitnym napisem "electronic use only"), teraz jest trend "spłaszczania" - też
    debilnego.
    Ostatnie przykłady:
    - kredytówki santandera - i to jeszcze wszystkie 6 rodzajów zrobili jednakowo czarne
    - wcześniej czarna była tylko mc elite, teraz są wszystkie - a ja mam od nich 3 (a
    był czas, że miałem 5) i weź tu się nie pomyl ;P - dobrze, że 1-2-3 mam jeszcze
    sprzed zmiany, zawsze narzekałem, że jest paskudna, ale już wolę paskudną czerwoną
    łatwą do odróżnienia od 3 identycznie paskudnych czarnych.
    - kredytówki citi - dobrze, ze platyn jeszcze nie ruszyli
    - debetówki citi
    - debetówki aion - no, te akurat od nowości płaskie - ale do tego napis "CVC in app"
    - i to prawda, jest tylko w apce, na karcie nie nadrukowali, można sobie samemu
    napisać...
    - curve
    - nest
    - nowe kredytówki żubra

    Dominacja visy też ciekawostka - ja visy mam dwie, mc 9.
    Kwestia, ile trzeba się namachać, żeby wszystkie były darmowe.
    Ja muszę pamiętać tylko o 1 visie i o 1 jednym mc (obie kredytówki z santander,
    wystarczy 10 pyk/mc na rachunku - liczy się też kartami dodatkowymi, które same z
    siebie są darmowe).