  • Data: 2022-04-25 20:17:48
    Temat: Re: Sprawdzenie czy płacisz swoją kartą płatniczą
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek-25-kwietnia-2022 o 20:05, cef pisze:

    > Wygoda przelewu wobec użycia karty -

    Jeśli można zrobić szybki "przelew" między kartą a kontem sklepu to co
    stoi na przeszkodzie zrobienia tak samo szybkiego przelewu między dwoma
    kontami bankowymi?

    Wytłumacz ale konkretnie a nie w oparciu o Twoje przyzwyczajenie do
    płacenia kolejnego podatku banksterce.

    > chyba Cię pogięło.
    > Poza tym ja wolę użyć karty a nie smartfona.

    W wolnym świecie ekscentrykom którzy mają w dupie ślad węglowy (materiał
    + moc obliczeniowa) wolno posługiwać się nawet pejsem stetryczałego Żyda ;-)

    Nie zmuszaj innych do pojebanego bitcoinowego wydobycia ;-)