  • Data: 2022-04-27 13:40:38
    Temat: Re: Sprawdzenie czy płacisz swoją kartą płatniczą
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Apr 2022 00:20:30 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Ja mam 11 płatniczych.
    > 4 płaskie, 7 wypukłych (ale jedną z nich teraz wydają już jako płaską).
    > Trend w kierunku płaskich (choć do przewagi daleko - choć z drugiej strony, gdyby
    nie 3 debetówki mBąka do jednego konta, byłoby po równo), jeszcze rok temu wszystkie
    były wypukłe.

    A ja mam tylko jedną płaska - inteligo.
    Wiec IMO trend odwrotny - kiedys wymyslili te płaskie, a teraz sie
    wycofują :-)

    Ale moze moje juz dosc stare, i znow sie zmienilo :-)

    Jeszcze jedna sprawa - u mnie dominuje Visa, moze w MC inaczej.

    J.