  • 1. Data: 2022-04-25 14:13:11
    Temat: Sprawdzenie czy płacisz swoją kartą płatniczą
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Wiem, w Polsce prawie nikt nie sprawdza czy w sklepie płacisz swoją
    kartą, jak zna PIN to sprzedawca ma w dupie - kasę dostanie, autoryzacja
    przejdzie.

    Po co więc na kartach drukują imię i nazwisko użytkownika ?
    oczywiście gdzieś tam karty na okaziciela wydają.

  • 2. Data: 2022-04-25 14:28:03
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 25-Apr-22 o 14:13, Monika Głowacka pisze:
    > Wiem, w Polsce prawie nikt nie sprawdza czy w sklepie płacisz swoją
    > kartą, jak zna PIN to sprzedawca ma w dupie - kasę dostanie, autoryzacja
    > przejdzie.

    Zawsze można reklamować.

    > Po co więc na kartach drukują imię i nazwisko użytkownika ?
    > oczywiście gdzieś tam karty na okaziciela wydają.

    Niekoniecznie na okaziciela, ale mam kartę Visa debit z GetIn bez
    personalizacji.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2022-04-25 14:56:49
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-25 o 14:13, Monika Głowacka pisze:

    > Po co więc na kartach drukują imię i nazwisko użytkownika ?

    Żeby mieć dane do wpisania przy zakupie w sieci?

  • 4. Data: 2022-04-25 15:24:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Karta to przeżytek przy dzisiejszej technologi.
    Jeden z wielu sposobów aby więcej zarobić na prostej operacji.
    Tak samo jak odpoczywanie komputerów w łikendy czy dług jako capaneum na
    wszystkie plagi egipskie. ;-0)

  • 5. Data: 2022-04-25 15:26:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-kwietnia-2022 o 14:56, cef pisze:
    > Żeby mieć dane do wpisania przy zakupie w sieci?

    A to już kuriozum ;-)
    Przecież wystarczają dwa numery konta bankowego.
    Podobno nawet darmowego bo to jedno z wielu praw obywatelskich ;-)

  • 6. Data: 2022-04-25 15:36:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Apr 2022 14:13:11 +0200, Monika Głowacka wrote:
> [...]
    > przejdzie.
    >
    > Po co więc na kartach drukują imię i nazwisko użytkownika ?
    > oczywiście gdzieś tam karty na okaziciela wydają.

    Taki zwyczaj.

    I przydatny, bo inaczej jak policja miałaby np zlodzieja czy oszusta
    łapac ?

    J.

  • 7. Data: 2022-04-25 15:38:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Apr 2022 15:24:59 +0200, _Master_ wrote:
    > Karta to przeżytek przy dzisiejszej technologi.

    Masz na mysli telefony z NFC, blik czy jeszcze cos innego?

    > Jeden z wielu sposobów aby więcej zarobić na prostej operacji.

    A ta reszta technologii to bedzie za darmo?
    Bo gotówka też kosztuje ...

    > Tak samo jak odpoczywanie komputerów w łikendy czy dług jako capaneum na
    > wszystkie plagi egipskie. ;-0)

    J.

  • 8. Data: 2022-04-25 16:00:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-25 o 15:26, _Master_ pisze:

    > A to już kuriozum ;-)
    > Przecież wystarczają dwa numery konta bankowego.
    > Podobno nawet darmowego bo to jedno z wielu praw obywatelskich ;-)

    Napisz po polsku jaki masz problem, albo czego nie zrozumiałeś.
    Domyślam się, że chciałeś napluć na banki, a wyszło jak zwykle
    na paranoję.

  • 9. Data: 2022-04-25 17:37:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 25 kwietnia 2022 o 14:57:14 UTC+2 cef napisał(a):
    > Żeby mieć dane do wpisania przy zakupie w sieci?

    O, rzeczywiście się to ostatnio pojawiło.
    Sprawdzają to jakoś?
    Miałem "beznazwiskową" z cinkciarza.
    Ale w sumie to tylko brak druku, karta wydana na mnie.

  • 10. Data: 2022-04-25 18:04:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-kwietnia-2022 o 16:00, cef pisze:
    > Napisz po polsku jaki masz problem, albo czego nie zrozumiałeś.
    > Domyślam się, że chciałeś napluć na banki, a wyszło jak zwykle
    > na paranoję.

    Jak zwykle nie rozumiesz bezsensowności w dzisiejszych czasach
    pośrednika między dwoma kontami bankowymi

    Masz wyprany beret. Już tego nie udźwigniesz ;-)