    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 15 Dec 2021 06:32:55 -0800 (PST)
    Subject: Re: Santander tnie ubezpieczenia podróżne dla KK mc world.
    From: Mac Ka <m...@i...pl>

    środa, 15 grudnia 2021 o 15:07:08 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Pewnie ci, co mają, to dostaną/dostali list, ale napisać można.
    > Głównie z tego powodu, że jest to jedna z najłatwiejszych do dostania (wystarczy
    zdolność na 4k) i bezpłatności (10 pyk/mc) kart z ubezpieczeniem podróżnym.
    > Szkoda, bo fajne było - NNW na 350k euro (naprawdę na tyle, a to tylko na jedną
    osobę, a jeszcze wlicza się rodzina podróżująca wspólnie, więc max. było 5M euro -
    oczywiście lepiej z tego nigdy nie skorzystać).
    > Ścinają chyba z 10 razy (nie mam papieru ze sobą).
    > Do tego nie będzie już świadczeń z tytułu opóźnienia podróży czy zgubionego bagażu,
    oraz ubezpieczenia zakupów kartą (choć to to w ogóle nie wiedziałem, że jest,
    myślałem, że tylko dla platyny).
    > Podnoszą jedynie KL z 20k euro na 80k (to też nieźle, OIDP platyna ma tylko 200k,
    ale złotych) i włączają w to covid - jak np. ktoś ma ochotę pojechać na Ukrainę, to
    się może przydać - tylko nie wiem, jak będzie z otrzymaniem imiennej polisy, podobno
    od skarbonki się daje wydębić, ale o rzejściach w tym temacie z santanderem nie
    czytałem.

    Ja osobiście korzystam z Mastercard Platinum w PKO BP. Ma dołączone ubezpieczenie
    podróżne o dobrych parametrach. Wada jest to, że wyłączone sa zachorowania w zwiazku
    z pandemia, czyli teraz COVID-19. Generalnie sama karta tez fajna, bo np. ma
    bezprowizyjne wypłaty, wiec awaryjnie mozna skorzystac, a w travelce przydatne jest
    ubezpieczenie udzialu wlasnego dla wynajetego samochodu.
    https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/karty/kart
    y-kredytowe/prestizowy-pakiet-ubezpieczen-dla-posiad
    aczy-kart-pko-mastercard-platinum/

    MK