  • 1. Data: 2021-12-15 15:07:07
    Temat: Santander tnie ubezpieczenia podróżne dla KK mc world.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Pewnie ci, co mają, to dostaną/dostali list, ale napisać można.
    Głównie z tego powodu, że jest to jedna z najłatwiejszych do dostania (wystarczy
    zdolność na 4k) i bezpłatności (10 pyk/mc) kart z ubezpieczeniem podróżnym.
    Szkoda, bo fajne było - NNW na 350k euro (naprawdę na tyle, a to tylko na jedną
    osobę, a jeszcze wlicza się rodzina podróżująca wspólnie, więc max. było 5M euro -
    oczywiście lepiej z tego nigdy nie skorzystać).
    Ścinają chyba z 10 razy (nie mam papieru ze sobą).
    Do tego nie będzie już świadczeń z tytułu opóźnienia podróży czy zgubionego bagażu,
    oraz ubezpieczenia zakupów kartą (choć to to w ogóle nie wiedziałem, że jest,
    myślałem, że tylko dla platyny).
    Podnoszą jedynie KL z 20k euro na 80k (to też nieźle, OIDP platyna ma tylko 200k, ale
    złotych) i włączają w to covid - jak np. ktoś ma ochotę pojechać na Ukrainę, to się
    może przydać - tylko nie wiem, jak będzie z otrzymaniem imiennej polisy, podobno od
    skarbonki się daje wydębić, ale o rzejściach w tym temacie z santanderem nie
    czytałem.

    Jak ktoś może to może wymienić na platynę albo spróbować z platyną w bnp paribas -
    chyba wciąż jest promo z bezpłatnością na rok oraz z 0% rżnięcia (santander dla mc
    world rżnie głupa w liście z 0% za przewalutowanie - ale nie dopisuje, że rozlicza w
    euro po swoim kursie - więc wychodzi ok. 3,5%).

  • 2. Data: 2021-12-15 15:32:55
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    środa, 15 grudnia 2021 o 15:07:08 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
> [...]
    od skarbonki się daje wydębić, ale o rzejściach w tym temacie z santanderem nie

    Ja osobiście korzystam z Mastercard Platinum w PKO BP. Ma dołączone ubezpieczenie
    podróżne o dobrych parametrach. Wada jest to, że wyłączone sa zachorowania w zwiazku
    z pandemia, czyli teraz COVID-19. Generalnie sama karta tez fajna, bo np. ma
    bezprowizyjne wypłaty, wiec awaryjnie mozna skorzystac, a w travelce przydatne jest
    ubezpieczenie udzialu wlasnego dla wynajetego samochodu.
    https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/karty/kart
    y-kredytowe/prestizowy-pakiet-ubezpieczen-dla-posiad
    aczy-kart-pko-mastercard-platinum/

    MK

  • 3. Data: 2021-12-15 15:58:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 15 grudnia 2021 o 15:32:57 UTC+1 Mac Ka napisał(a):
> [...]
    bezprowizyjne wypłaty, wiec awaryjnie mozna skorzystac, a w travelce przydatne jest
    ubezpieczenie udzialu wlasnego dla wynajetego samochodu.

    No ale platyna ze skarbonki nie jest tak łatwo za darmo i nie jest tak dostępna dla
    każdego (np. platyna santandera wymaga min. 10k dochodu - na szczęście "na klik"
    wystarczy nieco nagiąć prawdę i odpowiedni dochód zadeklarować, czy też po prostu
    potwierdzić to, co się komputerowi w banku wyliczyło z historii konta - również z
    ping-pongów - bo bez "klika" trzaba donosić dokumenty i przez to mamy tylko piłkę z
    logo visa oraz mś w brazylii, a nie "prawdziwego" adidasa, którym tam grali).
    Tak samo platyna w bnpp - ale w sumie w obu przypadkach pomóc może aion, a do tego
    jeszcze wpada kupa punktów (niestety od wczoraj w bnp już 4 razy mniej :( ).

    Hmm, ale coś mi się wydawało, że w skarbonce ubezpieczenie obejmuje covid - ale może
    tylko do visa infinite.

    Tak czy siak santanderowy mc world pozostaje chyba jedyną kartą dla
    plebsu^H^H^H^H^H^Hkażdego z jakimkolwiek ubezpieczeniem podróżnym. Szkoda, że z mocno
    ograniczonym - bo takie sytuacje się zgadzają, żona ostatnio miała - samolot
    lufthansy wyleciał z DC z godzinnym opóźnieniem i nawet lufthansa nie potrafiła tego
    zorganizować tak, żeby opłacił się sprint od bramki do bramki - biegły, a i tak ich
    nie wpuścili na samolot do Helsinek, który jeszcze ze 20 minut stał przy rękawie.
    Całe szczęście, że przesiadka we Frankfurcie, więc następny do Helsinek był "tylko"
    za 5h.
    Trzeba się w końcu wziąć za bujanie się z reklamacją do luthansy o wypłatę 250 euro -
    ale jakby płaciła
    za ten wyjazd kartami (niestety szło przelewem, bo samolot i hotel załatwiały przez
    biuro podróży) to by było kolejne 250 euro z jednej karty i następne z drugiej.

  • 4. Data: 2021-12-16 19:56:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>