  • Data: 2021-12-15 15:07:07
    Temat: Santander tnie ubezpieczenia podróżne dla KK mc world.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnie ci, co mają, to dostaną/dostali list, ale napisać można.
    Głównie z tego powodu, że jest to jedna z najłatwiejszych do dostania (wystarczy
    zdolność na 4k) i bezpłatności (10 pyk/mc) kart z ubezpieczeniem podróżnym.
    Szkoda, bo fajne było - NNW na 350k euro (naprawdę na tyle, a to tylko na jedną
    osobę, a jeszcze wlicza się rodzina podróżująca wspólnie, więc max. było 5M euro -
    oczywiście lepiej z tego nigdy nie skorzystać).
    Ścinają chyba z 10 razy (nie mam papieru ze sobą).
    Do tego nie będzie już świadczeń z tytułu opóźnienia podróży czy zgubionego bagażu,
    oraz ubezpieczenia zakupów kartą (choć to to w ogóle nie wiedziałem, że jest,
    myślałem, że tylko dla platyny).
    Podnoszą jedynie KL z 20k euro na 80k (to też nieźle, OIDP platyna ma tylko 200k, ale
    złotych) i włączają w to covid - jak np. ktoś ma ochotę pojechać na Ukrainę, to się
    może przydać - tylko nie wiem, jak będzie z otrzymaniem imiennej polisy, podobno od
    skarbonki się daje wydębić, ale o rzejściach w tym temacie z santanderem nie
    czytałem.

    Jak ktoś może to może wymienić na platynę albo spróbować z platyną w bnp paribas -
    chyba wciąż jest promo z bezpłatnością na rok oraz z 0% rżnięcia (santander dla mc
    world rżnie głupa w liście z 0% za przewalutowanie - ale nie dopisuje, że rozlicza w
    euro po swoim kursie - więc wychodzi ok. 3,5%).