  • Data: 2020-06-19 10:09:51
    Temat: Re: Są jeszcze konta za 0?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-18 o 18:19, J.F. pisze:

    > Wszedzie placisz gotowką czy KK ?

    KK

    > -mbank - trzeba wydac 350 zl/mc, ale ... to jest łacznie wszystkimi
    > kartami mbanku, wiec jak masz KK i uzywasz, to KD jest "darmo"

    Miałem w mBanku i KK i KD, ale ja mało wydaję (żona robi zakupy) i aby
    nie musieć wyrabiać coraz wyższego limitu rocznego KK zrezygnowałem z
    niej, a w konsekwencji aby nie musieć wydawać ileś tam KD zrezygnowałem
    też z niej.

    > -Santander - 5 transakcji bezgotowkowych uprawnia do zwolnienia ... i
    > duzo, i niewiele.

    Zdarzają się miesiące, że 5 transakcji bezgotówkowych to dla mnie dużo.
    Poza tym mam powody aby akurat moje transakcje były z KK Citi.

    > Bankomatow wlasnych maja duzo,
    > -Inteligo - 100zl/mc - raczej niewiele, a bankomatow chyba najwiecej,

    > -Millenium - 1 transakcja i 1000 zl wplywu na konto. i wszystkie
    > bankomaty w kraju ?

    Z tego co mi Dawid napisał to wydaje się ciekawe - tylko, czy by nie
    było tak, że założę, a za miesiąc, czy dwa... oni wyrównają do ogółu.

    > https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/k
    onta-osobiste/konto-360

    > -Getin - tez 1 transakcja i chyba wszystkie bankomaty ...
    >
    > Ogolnie ciagle tego duzo, o ile nie bedziesz sie upieral przy
    > "bezwarunkowe 0".

    Właśnie trochę się upieram, bo akurat ja mam problemy ze spełnieniem
    warunków typu ileś transakcji.
    Pasował mi warunek 5k wpłaty w Citi bo po prostu podałem konto do wpłat
    z firmy i zapomniałem o temacie. Ich KD użyłem zaledwie kilka razy w
    bankomacie.
    P.G.