  • Data: 2020-06-19 13:09:36
    Temat: Re: Są jeszcze konta za 0?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rchrsa$u12$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2020-06-18 o 18:19, J.F. pisze:

    >Zdarzają się miesiące, że 5 transakcji bezgotówkowych to dla mnie
    >dużo.

    OK, tez mnie to liczenie do 5 wkurza.
    Na szczescie maja fajna apke na telefon, powiadomienia widoczne bez
    logowania ...

    >Poza tym mam powody aby akurat moje transakcje były z KK Citi.

    Ja tam nie mam problemu - chleb kupuje w piekarni, ewentualnie w
    Biedronce, 5 transakcji i nawet 50 zl nie wydane :-)

    >Z tego co mi Dawid napisał to wydaje się ciekawe - tylko, czy by nie
    >było tak, że założę, a za miesiąc, czy dwa... oni wyrównają do ogółu.

    A to akurat grozi chyba wszystkim bankom.
    Co wiecej - inflacja szaleje, to maja pretekst.

    Tylko ... kont i kart mam za duzo. Albo zero, albo wcale :-P

    >Właśnie trochę się upieram, bo akurat ja mam problemy ze spełnieniem
    >warunków typu ileś transakcji.

    Jak widac, sa takie malo upierdliwe typu 1 transakcja, i nie mam
    problemu.

    >Pasował mi warunek 5k wpłaty w Citi bo po prostu podałem konto do
    >wpłat z firmy i zapomniałem o temacie. Ich KD użyłem zaledwie kilka
    >razy w bankomacie.

    Mnie sie Simplicity podoba, ze swoim "bezwarunkowo bezplatna", ale to
    KK i do bankomatu nie pasuje.

    J.