  • Data: 2020-06-19 16:55:58
    Temat: Re: Są jeszcze konta za 0?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-19 o 16:26, Akarm pisze:

    > Jak widać, pisują tutaj ludzie o mentalności gimnazjalistów - oni nie
    > napiszą mBank, tylko bąk - bo według nich to jest niezwykle finezyjne.

    Czepiasz się.
    db to pełna nazwa (tyle, że małymi literami).
    Że ja się nie kapnąłem, że b. to może być skrót od były to tylko mi
    wstyd. Czuję ujmę na mojej samoocenie.
    Ja tam nie mam nic przeciwko takiemu lokalnemu slangowi (dopóki go
    ogarniam).
    Przez długi czas nie wiedziałem co to jest krokodyl - szukałem jakiegoś
    odniesienia do symbolu, czy szaty graficznej.
    Drogą eliminacji (ale nie w głowie tylko na papierze) pewnie bym
    doszedł, ale się po prostu zapytałem i wtedy stało się jasne, że to
    pochodzi od brzmienia nazay.

    > Ooo! Czyżby to było zaraźliwe? :D

    Dokładnie :)
    P.G.