  • Data: 2020-06-18 14:39:22
    Temat: Re: Są jeszcze konta za 0?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A 10- i 20-złotówki będę sobie wypłacał czekami blik (z ST santanter) z bankomatów
    santandera oraz skok24 - przynajmniej nie będę musiał robić przelewów uzupełniających
    (i to jeszcze via wewnętrzny w santander z konta z d. db na "konto jakie chcę" - bo
    tylko to drugie ma darmowe express elixiry) ;>

    Czytam to już 4 raz i nie rozumiem tego fragmentu o przelewach
    uzupełniających.

    Czy wypłata z akurat tych bankomatów powoduje, że wypłacasz a kasa nie
    znika (ktoś Ci ją daje w prezencie), że mimo wypłaty nie trzeba uzupełniać?
    Zakładam, że konto z d.db to jakiś skrót nazwy i jakbym zajrzał do ich
    oferty czy topi to powinienem się domyślić.

    W sumie rozważam tylko działania bez konieczności fatygowania się do
    banków, przynajmniej do czasu wynalezienia szczepionki.
    P.G.