    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podwyżki w santander od grudnia.
    Date: Thu, 17 Sep 2020 14:38:06 +0200

    W dniu 2020-09-17 o 12:48, J.F. pisze:

    > A masz urodziny, czy sie spoznili o 4 miesiace ? :-)

    Mam.

    > Bo zbiegiem okolicznosci moze byc raczej to, ze czytales ten post w
    > urodziny :-)
    >
    > Ale ... do mnie chyba nie przysylali takich zyczen. Wiec cos w tym jest
    > ... czy to nowa tradycja i ja jeszcze dostane ?

    Nie pamiętam, abym kiedykolwiek dostał taki SMS, ale pamięć ludzka jest
    zawodna.
    Telefon zmieniłem pół roku temu więc w historii nie sprawdzę czy rok
    temu wysłali.
    Jeden z poprzednich od nich zaczyna się od "Dawno Cię U nas nie było."
    No bo się loguję raz na kilka miesięcy bo po co częściej.
    A w takim T-Mobile, czy Alior Kantor nie logowałem się już ze 2 lata i
    jakoś nic do mnie nie piszą....

    Kiedyś takie programy jak Skype działały normalnie.
    Potem się zaczęło: "Twoi znajomi coś ostatnio mało aktywni,..."
    Czego oni ode mnie oczekują, że będę znajomym zawracał głowę, że mają
    być bardziej aktywni.

    Czekam kiedy mi bank napisze, że moi znajomi coś dawno się nie logowali.
    P.G.