  • Data: 2020-09-18 22:05:43
    Temat: Re: Podwyżki w santander od grudnia.
    Od: Robert_DF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.09.2020 o 21:20, J.F. pisze:

    > O ile pamietam, to byla fuzja, wiec Santader jest nastepca prawnym DB.

    ale portfela walutowych kredytów hipotecznych od DB nie kupili

    > Tak samo, jak nie uslyszales "pan mial ROR w DB, to czemu pan przychodzi
    > popieniadze do Santandera"

    ror przenieśli, kredytu już nie

    poza tym:
    1. w jaki sposób bank X (DB) miałby sprawdzić czy klient ma konto w
    banku Y (Santander)

    2. i czy DB mógłby pobierać ratę kredytu bezpośrednio z konta
    prowadzonego w innym banku?

    dla mnie korespondencja otrzymana z DB była zupełnie jasna, bank nie
    będzie mógł pobierać raty z ror-u prowadzonego przez inny bank,
    otrzymałem nowy numer rachunku do spłaty

    ror za 12 zł stał się całkowicie zbędny

    --
    pozdrawiam
    Roberts