  • Data: 2020-09-18 08:55:23
    Temat: Re: Podwyżki w santander od grudnia.
    Od: lolekanabolek <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Najważniejsze (przynajmniej dla mnie) zmiany:
    > - "konto jakie chcę" (KJC) będzie warunkowo płatne - do bezpłatności wymaga wpływu
    500zł i jednej transakcji debetówką lub blikiem w miesiącu (to już lepiej w pekao
    założyć, lepsza karta do transakcji zagranicznych)

    U mnie żona ma IKE w Santandar i teraz od grudnia nie będą mieli żadnego
    bezpłatnego konta do obsługi IKE. Wpłatę 500 zł jeszcze bym przebolał,
    ale dla 1 płatność kartą nie chce mi się kombinować i pamiętać o niej.
    Trzeba będzie gdzieś się przenieść, tylko istnieje ryzyko, że w innych
    miejscach też prędzej czy później wprowadzą jakąś opłatę

    --
    pozdrawiam
    Marcin