  • Data: 2020-09-17 15:45:38
    Temat: Re: Podwyżki w santander od grudnia.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 września 2020 09:50:59 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:
> [...]
    (albo po prostu raz, a ostatnio) zmieniałeś, aż w końcu stało się "kontem jakie
    chcę"?

    > teraz mam KJC, ale wcześniej inne typy, w zasadzie pierwsze swoje konto
    > bankowe miałem w WBK SA, później BZWBK i teraz Santander
    >
    > logo banku się zmienia i nazwa konta, jedynie numer cały czas ten sam,
    > aktywnie nie korzystam, wpływa tam tylko moje "wynagrodzenie" z umowy o
    > pracę czyli jakieś 20 zł/m-c ;-D

    O, to ile to setnych etatu? ;>

    zwolnienia starcza mikry wpływ i jedna płatność blikiem.
    sugestywnie "db life" i kosztowało bezwarunkowo 20, a może i 30zł, w pięknie ukryty
    sposób powiększając ratę.

    > kosztowało 12 zł, miałem ale zamknąłem jak tylko DB został wchłonięty
    > przez Santander

    Na pewno tylko tyle? Teraz jest 25zł/mc.

    przypomina, że gdzieś pytałem i była odpowiedź, że do wypowiedzenia wystarczy jeden
    współwłaściciel. No, ale to w każdym banku może być inaczej.

    > indywidualne można nawet telefonicznie zamknąć, ale wspólne to już
    > pewnie oddział

    Na szczęście odpisali, że jednak wystarczy wypowiedzenie tylko przez jednego ze
    współwłaścicieli, i że można również telefonicznie.
    Hmmm, to w takim razie ciekawe, czy w ogóle istnieje opcja przekształcenia wspólnego
    w indywidualne?

    Z drugiej strony napisali, że sprzeciw tylko w oddziele - o, może za to można by ich
    pogromić?
    Pamiętam jak było w CA - dwa razy tam zamykałem po promocjach (potem się wycwanili i
    zaczęli dodawać warunek, tak jak łobuz milek, że w promo można założyć jak się nigdy
    w promo jeszcze nie brało udziału), raz na pewno w oddziale (bo tylko tak można
    "normalnie") a drugi raz akurat mi się trafiło, że wprowadzili zmiany i była
    możliwość sprzeciwu - i w mailu było, że można przez telefon. Ale pierwsza infolinka
    mi, że nie można i do oddziału - ale nie z nami te numery, Brunner - taki poszedł
    ochrzan, że przełączyła mnie do jakiejś mądrzejszej i ta już mi ten sprzeciw przyjęła
    - a potem jeszcze przepraszali w odpowiedzi na reklamację ;>