  • Data: 2020-10-12 00:15:14
    Temat: Re: Paypal - opłata za nieaktywne konto?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" m...@p...waw.pl

    > Tylko żeby później mieć możliwość udowodnienia swoich
    > racji, trzeba dysponować dowodami.

    Moje sprawy sądowe pokazują ,,wartość''
    (czyli -- bezwartościowość) dowodów.

    > W szczególności nie należy umów zawartych
    > w formie pisemnej rozwiązywać ustnie,

    Rozwiązywałeś umowy bankowe ustnie? Bywa, że warunkiem
    przyjęcia ,,wyrażenie woli rozwiązania umowy prowadzenia
    rachunku bankowego'' jest wypowiedzenie się na STOSOWNYM
    druku czy formularzu.

    > albo pisząc "proszę o coś tam".
    > Potwierdzenia przyjęcia (albo odmowy przyjęcia, na jedno
    > wychodzi) oświadczeń woli należy przechowywać praktycznie
    > do śmierci.

    To niedługo, biorąc pod uwagę ostatnie śmierci bankowe... ;)
    Na naszych oczętach zapadły się: BGZ, BZWBK, Eurobank,
    KredytBank, Meritum, Polbank, Raiffeisen, Sygma i jakieś
    twory LCzarneckiego a teraz dogorywają resztki LCzarneckiego...

    Citi żyje, ma się dobrze, ale gdyby nie pomoc z Hawajów... ;)

    > ujmując, jeśli masz rację w sposób oczywisty, jest mała szansa, by
    > zarząd (czy cokolwiek by to nie było) zdecydował się na to drugie.

    'Mieć rację'=?='mieć chody w sądach'?

    > Normalnie we WM

    Ale... ;) Wg jakich norm?... ;) Nieformalne ,,normy polskie''
    niekoniecznie są normalne... ;) Właśnie dlatego niebezpieczne
    jest opuszczenie UE... ;)

    -=-

    Polskie prawo nieźle oddane jest wypowiedzią JGowina: ,,mam w nosie
    literę prawa'' i postawą ALeppera blokującego drogi... Lepper po
    swych blokadach był posłem na Sejm RP i piastował niemal najwyższe
    urzędy RP, zaś Gowin po swej wypowiedzi jest posłem na Sejm RP
    i piastuje ważne urzędy RP... Ogólnie Polacy mają tradycyjnie
    ,,swoisty'' stosunek do prawa a tradycje te sięgają nie Przewrotu
    majowego, lecz Pierwszej Rzeczypospolitej, gdzie ,,ten miał rację,
    kto miał szable''...

    BTW Gowina -- szkoda, że nie posłuchano głosu rozsądku wzywającego
    do odłożenia tegorocznych wyborów prezydenckich...

    BTW wyborów -- poseł BBudka hamował jak mógł ww. wybory, ale niedawno
    zachęcał (wg mnie zachęcał -- może tylko wg mnie?) do przedterminowych
    wyborów parlamentarnych, gdy pandemia dziennie kosi kilkunastokrotnie
    większe żniwa niż kosiła w kwietniu, maju i czerwcu...

    [BTW niewrocławskiej powtórki z rozrywki...
    - Marcinkiewicz --> Szydło (trochę chybione)
    - Lepper --> Gowin
    - Kaczyński premierem (też trochę chybione)
    - ogólnie przedterminowe wybory nieco chybione w czasie
    - obecny prezydent RP w przededniu swej kolejnej
    kadencji nie poleciał do Smoleńska z powodu CoVid19?...
    tak oto śmiertelna choroba chroni przed przedwczesną śmiercią?...]

    --