  • Data: 2020-10-12 09:50:18
    Temat: Re: Paypal - opłata za nieaktywne konto?
    Od: Robert_DF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.10.2020 o 17:11, Kamil Jońca pisze:

    > Dostałem spam z paypal a tam informacja o opłacie za brak aktywności:
    >
    > A3.11 Nieaktywne konto PayPalOpłata za brak aktywności będzie równa mniejszej z
    dwóch wartości: opłaty wymienionej poniżej lub salda pozostałego na koncie
    Użytkownika.Złoty polski:50,00 PLN

    > Paypalowi przestało sie spinać?
    > KJ

    mam info od nich:
    "Zgodnie z nadchodzącą aktualizacją zasad, zostanie wprowadzona m.in.
    opłata za 12-miesięczną nieaktywność na koncie. Pod pojęciem
    nieaktywności rozumiemy stan, w którym Użytkownik nie wykonuje
    jakichkolwiek operacji na koncie lub nie loguje się na nie. Firma PayPal
    za nieaktywność obciąży Użytkownika kwotą maksymalnie 50 PLN jeżeli
    zgromadzone środki na to pozwolą. W przypadku salda wynoszącego 0 PLN -
    Użytkownik nie poniesie żadnych opłat. Przed pobraniem środków,
    Użytkownik otrzyma trzy powiadomienia przypominające drogą mailową
    odpowiednio 60, 30 i 7 dni przed dniem pobrania opłaty."

    czyli kasę pobiorą tylko od tych, którzy coś na koncie mają i się nie
    logują, pewnie chcą wyciąć martwe konta

    --
    pozdrawiam
    Roberts