  • Data: 2019-08-12 11:18:50
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    OT, ale uświadomiłeś mi, jak bardzo się zmieniły relacje rodzinne.
    Kiedyś telefon w domu był jeden, wszyscy na niego dzwonili i wszyscy z niego
    dzwonili, czasem była kolejka "mama kończ bo muszę...".
    Teraz dziecku dajemy komórkę, żeby nam nie zawracało d... "tata mogę telefon?".
    BTW mamy stacjonarny ale problemem nie jest technologia druciana, lecz stawki za
    rozmowy (zawsze kilka kroków do tyłu w porównaniu z
    komórkami).

    -----