  • Data: 2019-08-02 12:14:16
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Jul 2019 15:30:16 +0200, Robert Sierant napisał(a):
    > jak w temacie,
    > właśnie otrzymałem list z banku, że od 14.09.2019 r. przy logowaniu do
    > bankowości internetowej będzie trzeba podać kod sms lub zaakceptować
    > "operację" w apce mobilnej
    >
    > od razu zapytałem na czacie co jeżeli nie będę miał komórki pod ręką?
    > - nie zaloguje się pan...
    > nie sądzicie, że to już lekka przesada?

    https://www.mbank.pl/mbank-news/co-nowego/od-14-wrze
    snia-duzo-zmian-w-banku-nie-daj-sie-zaskoczyc.html

    no i jeszcze ciekawostka

    4. Inaczej połączysz Twoją aplikację mobilną z kontem

    Instalujesz aplikację pierwszy raz? A może chcesz korzystać z
    aplikacji na innym urządzeniu? W każdym z tych przypadków aktywacja i
    łączenie aplikacji z kontem, będzie wyglądać nieco inaczej. Może
    wymagać np. kodu PIN do ostatnio zainstalowanej aplikacji mobilnej,
    lub hasła do serwisu transakcyjnego oraz wybranych cyfr z numeru karty
    płatniczej.

    Taaa ... trzeba miec zapasowy smartfon z aplikacja, na wypadek awarii
    pierwszego ?

    A moze po prostu chca sie pozbyc klientow detalicznych ? :-)

    5. Z mobilnej autoryzacji skorzystasz na więcej niż jednym, Twoim
    urządzeniu
    Korzystasz z mobilnej autoryzacji? Mamy dobrą wiadomość - od 14
    września możemy wysyłać Ci dane operacji w powiadomieniu na każde
    urządzenie, na którym masz aktywną aplikację mobilną.
    Co zyskujesz?

    -wygodę - jeśli zapomnisz wziąć z domu telefonu, rozładuje Ci się
    bateria, możesz skorzystać z mobilnej autoryzacji na innym urządzeniu,
    -bezpieczeństwo - jeśli ktoś np. ukradnie Twój telefon, zobaczysz
    powiadomienie autoryzacyjne także na innym urządzeniu, które masz przy
    sobie. Bez problemu anulujesz operację.

    Taa, zapomne telefonu, ale drugiego nie zapomne.

    A na komputerze nie moge miec takiej autoryzacji ?

    J.