  • Data: 2019-08-03 15:19:04
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <w...@g...com> writes:

    > 3) aplikacje na telefonach mają swoje zaufane źródło pobierania
    > (Google Play, App Store), a same systemy uruchamiają aplikacje
    > w swoistych wyizolowanych kontenerach, więc potencjalny włam,
    > czy manipulacja jest jest mimo wszystko trudniejsza z każdą
    > wersją systemu (Android) lub praktycznie niemożliwa (iOS).

    Jak to mówią, wiara czyni cuda.

    W rzeczywistości jednak, istnieje zasadnicza zaleta z rozdzielenia
    komputera, który jest używany do operacji bankowych, i urządzenia,
    na którym otrzymujemy informacje autoryzujące. To, że być może chwilowo
    złodzieje nie używają furtki w postaci wspólnego urządzenia, nie oznacza
    że jutro nie zaczną. Wystarczy że wyschnie źródełko w postaci
    "zawirusowanych" pecetów z kodami papierowymi.
    --
    Krzysztof Hałasa