  • Data: 2019-08-03 00:12:26
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-08-02, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Hm, moze i faktycznie przeinaczylem, ale autoryzacje spychaja do apki,

    Nie wypychają, aczkolwiek aplikacje mają 2 zalety:
    a) są bezpieczniejsze
    b) są tańsze (za SMSy w dalszym ciągu coś się płaci)

    > a jak apki nagle zabraknie ?

    Nie rozumiem.

    c-wiadomosci-sms-w-programie-skype

    > Ciekawe ... ale robia apke tokena, to czemu nie na peceta ?

    Przychodzą mi do głowy co najmniej 3 powody:

    1) smartfon jest urządzeniem o wiele bardziej osobistym
    2) wszystkim nie dogodzisz, a więcej ludzi ma smartfona niż komputer
    3) aplikacje na telefonach mają swoje zaufane źródło pobierania
    (Google Play, App Store), a same systemy uruchamiają aplikacje
    w swoistych wyizolowanych kontenerach, więc potencjalny włam,
    czy manipulacja jest jest mimo wszystko trudniejsza z każdą
    wersją systemu (Android) lub praktycznie niemożliwa (iOS).

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com