  • Data: 2020-09-14 14:23:26
    Temat: Re: Koniec bezpłatności VWBanku - dokąd teraz?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fizolskich. Aktualnie promo m.in. w mille, santander, alior.

    nie należy łączyć jednego z drugim ;-)

    (za każdym razem dłuższą chwilę muszę szukać skąd się ściąga zestawienie operacji -
    tak logicznie umieszczone), trochę się boję...

    > "Konto firmowe godne polecenia":
    > - bezpłatne przy wykonaniu min. jednego przelewu do ZUS na min. 200zł w miesiącu,
    > - 15 bezpłatnych przelewów, nie licząc tych do ZUS i US,
    > - debetówka do bezpłatności wymaga min. 400zł obrotu miesięcznie.
    >
    > Niestety zmiana taryfy 150zł - choć można spróbować szantażu z zamknięciem, wtedy
    może zrezygnują z opłaty.

    Zmiana taryfy to opłata za 6 miesięcy konta które mam obecnie,
    więc po 6 miesiącach się zwraca, dodatkowo tu tez eliksiry są za 0zł
    a teraz mam po złotówce, ale nie robię więcej niż 10 ostatnio.
    Tylko karty nie potrzebuję, ale chyba nie jest obowiązkowa.

    To jakaś promocja czy od jakiegoś czasu otwarta oferta?
    Chyba jutro zadzwonię do mojego opiekuna z opier...
    W obliczu kryzysu te 150/300zł rocznie warte zmiany.