  • Data: 2020-09-14 15:03:40
    Temat: Re: Koniec bezpłatności VWBanku - dokąd teraz?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 14:23:28 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    > Zmiana taryfy to opłata za 6 miesięcy konta które mam obecnie,
    > więc po 6 miesiącach się zwraca, dodatkowo tu tez eliksiry są za 0zł
    > a teraz mam po złotówce, ale nie robię więcej niż 10 ostatnio.
    > Tylko karty nie potrzebuję, ale chyba nie jest obowiązkowa.
    >
    > To jakaś promocja czy od jakiegoś czasu otwarta oferta?
    > Chyba jutro zadzwonię do mojego opiekuna z opier...
    > W obliczu kryzysu te 150/300zł rocznie warte zmiany.

    Oferta jak najbardziej standardowa, na szybko nie udało mi się w necie znaleźć, kiedy
    to konto wprowadzili, ale na pewno już całkiem spory czas temu, bo pamiętam, że od
    dawna mi się w "ofercie banku" wyświetla - zaś fizolskie "godne polecenia" jest już
    tak dawno, że zdążyło wylecieć z oferty (co wcale nie znaczy, że firmowe wprowadzili
    wtedy gdy fizolskie, albo że nie zmieniali w międzyczasie warunków - jak komuś się
    chce, to może prześledzić archiwum TOiP).

    Karta zapewne nieobowiązkowa (zresztą to jakaś marna visa electron jest, lepsze są,
    ale mają opłatę roczną bez możliwości zwolnienia).

    A promocja jest dla nowych klientów (niemających konta dla DG od 2019) - 2 lata
    bezpłatności + do 900zł moneybacku 3%.

    Więc dzwoń, może w wyniki opier... (czyżby w stylu "Panie Lebiedź"? ;) załatwi Ci
    bezpłatną zmianę ;>