  • Data: 2020-09-14 14:57:56
    Temat: Re: Koniec bezpłatności VWBanku - dokąd teraz?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 14:19:04 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
> [...]
    fizolskich. Aktualnie promo m.in. w mille, santander, alior.

    wiadomo nie należy łączyć jednego z drugim ;-)

    (za każdym razem dłuższą chwilę muszę szukać skąd się ściąga zestawienie operacji -
    tak logicznie umieszczone), trochę się boję...

    > czyli już nie bezwarunkowo.

    Dla nowych (w promocji) przez 2 lata bezwarunkowo.
    Zgodzę się, że to też nie jest "bezwarunkowo".
    Ale bezwarunkowych prócz nesta (i może idei, ale weź tam miej konto, zresztą nest o
    wiele wyżej nie stoi) chyba nie ma.
    Zaś warunek 1 przelew do ZUS w miesiącu na min. 200zł to dla każdego, kto nie ma
    zawieszonej DG, nie stanowi problemu, bo i tak trzeba taki przelew zrobić, nawet jak
    się gdzieś pracuje na etacie (no, może jak się jest jednocześnie rolnikiem to może
    być problem).
    Ew. pewien kłopot może to sprawiać przy szukanie konta na backup, bo samo zdrowotne
    to chyba wciąż mniej niż 300zł.

    > Przy założeniu "bezpłatne pod warunkiem zus/us"
    > to by się znalazło więcej, np ing, no i nest jest chyba bezpłatny.

    Mowa o podstawowym rachunku dla 1-os. DG, więc przyjąłem, że może być z warunkami,
    które i tak będą spełniane.