  • Data: 2020-09-15 14:11:00
    Temat: Re: Koniec bezpłatności VWBanku - dokąd teraz?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 20:40:03 UTC+2 użytkownik WAM napisał:

    > Mam w Idei. Żyję. :)

    Ja też mam, co prawda fizolskie, jako spadek po śp. lion's - echh, szkoda, fajne to
    było, jedyny bank, który mnie na kolacyjkę zaprosił...
    Ale stoi puste - trzymam tylko jako backup drugiej linii dla bankomatu - a użycie i
    tak tylko takie, że przy bankomacie express elixir i zaraz wypłata całości (już się
    wystarczająco nadenerwowałem, jak musiałem tam wpłacić 10k na miesiąc, żeby mi w
    lion's założyli "konto rentier" - a to przecież było dawno temu).
    Karta mi się kończy w październiku, ciekawe, czy nie zapomną wysłać...
    I czy karty dla idei nadal wydaje getout ;>
    Tym razem powinna to być ta przezroczysta, będę mógł porównać z N26.

    > BTW: w n26 powinieneś w końcu mieć premię ode mnie.

    Przyszła w piątek, dzięki, trzymam na koncie na zakup dobrego niemieckiego piwa jak
    może kiedyś zrobimy zlot grupy ;>
    Jesteś szósty, jeszcze trzech (m.in. Jacek) w kolejce...