  • Data: 2002-02-15 06:19:02
    Temat: Re: KK - user guide ;)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z opinii a tej grupie wynika jedozacznie, ze kk CITI to jedna z lepszych
    > ofert tego typu w Polsce. Poza tym mam ta karte od chyba 3-4 lat i ani razu
    > nie zdarzyla sie "zadna" obsuwa. Troche obiektywizmu.

    Jakoś tak mnie nie przekonali ludzie z Citi którzy przyszli mi wcisnąć kartę-
    gdy skonfrontowałem to co mówili z toip na ich stronie, to stwierdziłem że jeśli
    ktoś oszukuje na początku, to współpraca się na pewno nie będzie układała.
    Zresztą dobrze zrobiłem, bo znajomy nie aktywując karty dostaje jakieś bzdurne
    wyciągi od jakiegoś czasu z jakimiś idiotycznym potrąceniami.
    Jeśli tak miałaby wyglądać ta karta, to dziękuję ale wolę Lukasa.
    Grzegorz
    PS
    I jakoś nie przełknąłbym mozliwości zastrzeżenia karty przez ich monitoring
    transakcji tylko dlatego, że nie mogli się do mnie dodzwonić, a ja robię akurat
    transakcje za granicą.