  • Data: 2002-02-15 09:22:44
    Temat: Re: KK - user guide ;)
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz napisał(a) w wiadomości: ...

    >Jakoś tak mnie nie przekonali ludzie z Citi którzy przyszli mi wcisnąć
    kartę-
    >gdy skonfrontowałem to co mówili z toip na ich stronie, to stwierdziłem że
    jeśli
    >ktoś oszukuje na początku, to współpraca się na pewno nie będzie układała.
    >Zresztą dobrze zrobiłem, bo znajomy nie aktywując karty dostaje jakieś
    bzdurne
    >wyciągi od jakiegoś czasu z jakimiś idiotycznym potrąceniami.
    >Jeśli tak miałaby wyglądać ta karta, to dziękuję ale wolę Lukasa.

    Co to znaczy bzdurne wyciagi i idiotyczne potracenia. Jesli sa bledne to sie
    reklamuje
    ale jesli mowisz o ubezpieczeniu to TRZEBA BYLO PRZECZYTAC TOIP przed
    podpisaniem umowy.

    >I jakoś nie przełknąłbym mozliwości zastrzeżenia karty przez ich monitoring
    >transakcji tylko dlatego, że nie mogli się do mnie dodzwonić, a ja robię
    akurat
    >transakcje za granicą.

    Zmienisz zdanie jak ktos ci karte ukradnie. Pozatym w razie poblemu z
    zablokowana karta mozesz to wyjasnic w lokalnych odzialach Citibanku w
    dowolnym kraju , powodzenia w szukania Lukasa w Portugalii :)

    Nie chwale KK Citka bo JEST droga ale ma sporo zalet. A KK Lukasa tez bede
    mial lada dzien.