  • Data: 2002-02-15 13:06:00
    Temat: Re: KK - user guide ;)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to znaczy bzdurne wyciagi i idiotyczne potracenia. Jesli sa bledne to sie
    > reklamuje

    Kiedy on właśnie reklamował i nie potrafią tego przez rok wyprostować :-)

    > ale jesli mowisz o ubezpieczeniu to TRZEBA BYLO PRZECZYTAC TOIP przed
    > podpisaniem umowy.

    Otóż to właśnie- czatowanie na tych którzy się dadzą nabrać i tylko jedno-
    "tzreba było czytać..."
    A jak to czytać, jak oni " nie mają przy sobie" regulaminów i mówią wypisz
    wniosek, to Ci przyślemy.

    > akurat
    >

    > Zmienisz zdanie jak ktos ci karte ukradnie. Pozatym w razie poblemu z
    > zablokowana karta mozesz to wyjasnic w lokalnych odzialach Citibanku w
    > dowolnym kraju , powodzenia w szukania Lukasa w Portugalii :)

    KK Lukasa tez jest ubezpieczona (gorzej lub lepiej, ale jest), poza tym jest
    tańsza.

    > Nie chwale KK Citka bo JEST droga ale ma sporo zalet. A KK Lukasa tez bede
    > mial lada dzien.

    No to się przekonasz, ze pewnie chodzi tak samo :-))
    A jak chodzi tak samo, to po co przepłacać
    Grzegorz /świadomie rezygnujący z citi/