  • Data: 2002-02-15 10:34:39
    Temat: Re: KK - user guide ;)
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 Feb 2002 07:19:02 +0100, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Jakoś tak mnie nie przekonali ludzie z Citi którzy przyszli mi wcisnąć kartę-
    > gdy skonfrontowałem to co mówili z toip na ich stronie, to stwierdziłem że jeśli
    > ktoś oszukuje na początku, to współpraca się na pewno nie będzie układała.

    U nas było to samo. Citi przysłało "super ofertę, specjalnie dla pracowników
    xxx"...chodziło o kredyty. Oczywiście Citi jak to Citi, nie poda jak
    normalny bank oprocentowania, tylko kwotę kredytu i ratę jaką będziesz
    płacić (liczą, że ludzie nie potrafią sobie tego przeliczyć). Zadałem sobie
    trud i policzyłem to, wyszło, że chcą nam dać kredyty na od 39% do 48,5%!!!
    Beszczelność, chamstwo i polowanie na idiotę (btw mały dym się po tym
    zrobił, bo nie omieszkałem "uświadomić" reszty współpracowników jaką to
    "wspaniałą ofertę" zaproponował nam Citek").

    pozdrawiam

    Axe