  • Data: 2002-02-15 14:54:26
    Temat: Re: KK - user guide ;)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam citi, ale _nigdy_ tak nie myslalem. Jak chce szpanowac to wyciagam
    > DC ;-))

    A Ty...Ty... snobie ;-)
    Ktoś kiedyś opisywał jak to facet wyciągając kartę mówił " ja będę płacił
    kartą- kartą citibanku" (jakbym był kasjerką, to bym się popłakał:))

    > No, to tutaj pochwale citka bo nawet to mu sie nie zdarzylo.

    Chwalisz siebie co ?
    Bo po przekroczeniu limitu to na tej stacji też bys nie zapłacił :-))

    > A to IMHO bzdura - oszczedzasz najwyzej 6.5. Czy to jest 'kupa'? Ja
    > bym powiedzial ze to sa dwie buteli coli ;-) Mi sie bardziej podoba
    > odpowiedzialnosc do 100zl, choc tez wole tego w praktyce nie sprawdzac ;-)

    No dobra dla niektórych kupa, a dla niektórych co innego ;-))

    > A swoja droga ile kosztuje karta lukasa?

    A wiesz, że nie pamiętam - dostałem ją w promocji :-)))
    Ale niech spojrzę- wydanie 59, a wznowienie 39 zł, co oznacza, że
    oszczędziłem na starcie 59zł :-)), które zreszta niedługo będę musiał
    zainwestować w Shella ;-))
    Pozdrawiam
    Grzegorz