    From: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK - czas na wybor ;).
    Date: Sun, 19 Oct 2003 10:59:59 +0200

    news:Aagkb.6646$bU3.106972@news.chello.at...

    > Tak wiec moze warto zastanowic sie nad przeniesiem karty...
    zastanawiam sie
    > tylko gdzie... mBank? Rajfi? A moze jeszcze cos innego? Podrzuccie
    kilka
    > pomyslow, pls :).

    Jeśli to nie musi być dosłownie przeniesienie, to może Mastercard
    Silver BZ WBK? Drugi system, to drugi system. Zakładam, że inną kartę
    Visa będziesz miał oprócz tego. Jeśli nie, to zostaw sobie Visę Multi i
    dołóż do niej Mastercarda BZ WBK. Szczególnie, jeśli bywasz za granicą.

    > Koszt karty nie powinien byc wiekszy,

    Główna/dodatkowa 58/38 zł.

    >procedura przeniesienia niezbyt uciazliwa,

    Pełna procedura. Ale nie jest taka znowu uciążliwa. Minimum dochodów
    1500 zł. Być może wystarczy zaświadczenie o dochodach. Zamiast historii
    rachunku posłałem kiedyś (dwukrotnie: wraz z wnioskiem o przyznanie i
    wnioskiem o podwyższenie kredytu) kserokopie wyciągów miesięcznych z ING
    BS, z dopiskiem "Świadomy odpowiedzialności..." i podpiseem. Bez
    zastrzeżeń. W ogóle omijałem oddziały, wysyłałem dokumenty pocztą do
    Poznania.

    >oprocentowanie nie ma najmniejszego znaczenia, bardzo chetnie
    > podglad przez Internet

    jest zupełnieniezależny podgląd (bez potrzeby zakładania ROR-u),
    również "podsłuch" przez telefon.

    >i chetnie rowniez jak najmniej autoryzacji ;).

    Na to nie masz co liczyć. To się już u nas ni zdarza. A rządzą tym
    centra rozliczeniowe, a nie wystawca karty.

    CK BZ WBK było swego czasu chwalone przez niejakiego KOJOTa jako
    bardzo dobrze dbające o bezpieczeństwo transakcji i dobrze
    współpracujące z organami ścigania przy wykrywaniu przestępstw i łapaniu
    oszustów.
    Karta ma dobre ubezpieczenie.

    --
    Lejak