  • Data: 2003-10-19 00:06:42
    Temat: Re: KK - czas na wybor ;).
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 Oct 2003 21:44:34 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@i...usunto.pl> wrote:

    >BPH-PBK, idziesz z 3 wyciagami i dostajesz karte

    >Jest :)

    tiaaaa
    pod warunkiem, ze otworzysz sobie konto z dostepem do netu i bedziesz
    za nie bulil ciezka kase. do samej KK w BPH nie ma podgladu przez net.
    technicznie zaden problem - sam mialem przez kilka tygodni po
    zamknieciu konta tylko karte w necie, dopoki mi lobuzy nie
    zlikwidowaly. po prostu taka polityka - chcesz ogladac swoja karte w
    necie, zaloz konto.
    no coz, mnie nie zacheca to do otwarcia konta, ale do niewznawiania
    karty juz troche bardziej.

    G.