  • Data: 2003-02-27 15:28:48
    Temat: Re: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "Marcin Szplit" <M...@n...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b3l91m$c3t$1@news.polbox.pl...
    > To nie jest zlecenie stałe. Pekao stosuje błędną nazwę na coś takiego - co
    > faktycznie może być przydatne. Ale od tego też jest PZ (choć z
    > akceptowalnością jest na pewno gorzej) i obciążanie karty płatniczej.
    >
    > Pozdrawiam
    > K. Kowalski

    A, teraz rozumiem. nie chodzi o zlecenia stałe tylko płatności regularne ze
    zmienną kwotą. Takich faktycznie w Multi nie ma. Ja używam do tego celu
    przelewów (opłata za gaz, prąd, telefon), które musze wklepać sam i
    polecenia zapłaty (komórki). Jako zlecenia stałe miałem na mysli płatności
    okresowe (miesięczne, kwartalne) ze stałą kwotą. Te jak najbardziej
    funkcjonują (tak płacę np. czynsz).
    pozdrawiam
    Marcin