  • Data: 2003-02-28 06:49:46
    Temat: Re: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Nieeee, kolega Maciek ma racje. Z punktu widzenia zlecen stalych w Pekao

    [rachu ciachu]

    Nieeee, kolego Krzysztofie.
    Czy jednym zdaniem moglbys uzasadnic przewage zlecen stalych w Multi nad
    tymi w PekaoSA? Bo jedyne czego brakuje w PekaoSA, to tego, by takie
    zlecenie mozna bylo zlozyc/zmienic/anulowac przez Inet.
    Poza tym ja w ciagu paru lat raz musialem (a raczej chcialem) zmodyfikowac
    jedno zlecenie stale - fakt, ze zajelo mi to okolo 20min.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl